Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αγορά σας, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους.

Μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής στέλνοντας ένα email στο info@homeclick.gr. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, σας παρακαλούμε να μας αποστείλετε φωτογραφίες που θα απεικονίζουν ξεκάθαρα το ελάττωμα.

Έχετε τη δυνατότητα επιστροφής για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη κι αν απλά αλλάξατε γνώμη. Πρωταρχικό μέλημα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι η μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας! 

Όλες οι επιστροφές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν, χωρίς φθορές και σε κατάσταση που το προϊόν θα μπορεί να πωληθεί ξανά. Είναι απαραίτητο να μην προκαλέσετε φθορές στα προϊόντα δοκιμάζοντάς τα, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία τους και να μην τα πλύνετε. Προσοχή, αν τα προϊόντα δεν είναι της αρεσκείας σας ή έχουν κάποιο ελάττωμα μην τα συναρμολογήσετε, διότι επιστροφή συναρμολογημένων προϊόντων δε γίνεται αποδεκτή.

Σημείωση:

  • Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με υπαιτιότητα του πελάτη, τα μεταφορικά της αποστολής και της επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο.
  • Δε γίνεται αποδεκτή η επιστροφή προϊόντων που έχουν επεξεργαστεί, βάση επιθυμητής διάστασης ή ειδικής κατασκευής καθώς και για προϊόντα που έχουν παραγγελθεί από προμηθευτές μας ειδικά για εσάς. Επίσης, για λόγους υγιεινής δε γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια, επιστρώματα, στρώματα κ.α.

Σημείωση: Σε παραγγελίες που αφορούν έπιπλα, σας παρακαλούμε να ελέγχετε προσεκτικά τη συσκευασία κι εάν διαπιστώσετε χτυπήματα ή φθορές να αρνηθείτε την παραλαβή και να μας ενημερώσετε εγκαίρως.

Σε όλα μας τα προϊόντα πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος, έτσι ώστε να σας παραδοθούν σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη-ελαττωματικό, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Είναι σημαντικό να ελέγξετε άμεσα το προϊόν που παραλάβατε και να ενημερώσετε για οποιοδήποτε ελάττωμα σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σημείωση: Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αναπαράγουμε με ακρίβεια την εμφάνιση των προϊόντων. Δεν μπορούμε να δεχθούμε οποιαδήποτε ευθύνη για μη σωστή παρουσίαση χρωμάτων. Διαφορετικές ρυθμίσεις στις οθόνες υπολογιστών, μπορεί να έχουν επίδραση στην εμφάνιση των χρωμάτων των προϊόντων.

Όταν παραληφθούν τα προϊόντα και εγκριθεί η επιστροφή, πραγματοποιείται τις επόμενες μέρες η επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας ή στον λογαριασμό ΙΒΑΝ που μας έχετε δώσει. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε συμψηφισμό για την αγορά διαφορετικού προϊόντος.

ΣημείωσηΤο κόστος της επιστροφής είναι 2€ και επιβαρύνει τον πελάτη.